Transforma-ti Site-ul Intr-un Mecanism SEO

Blog-Image-001

Din ce in ce mai mute site-uri de prezentare dispun si de blog. Iar acest lucru nu ne mira, deoarece, blogurile reprezinta o metoda usoara de creste traficul pe un site web. Site-ul tau se indexeaza greu sau deloc? Cateva articole pe blog, scrise SEO Ready, pot ajuta o indexare mai rapida si ma buna.

Copywriting: De ce este important textul scris intr-un articol?

Motaorele de cautare pun un accent din ce in ce mai mare pe claitatea continutului. Sunt importante atat textul, cat si continutul de imagini si video. Atunci cand vine vorba de text, acesta trebuie sa fie unic si SEO Ready. Un text SEO Ready va contine atat cuvantul cheie, cat si alte elemente cum ar fi titluri de la H1 pana la H6 (daca este cazul). Dar in ziua de azi, scrierea unui text SEO Ready nu mai este atat de greu. Exista mai multe programe care usureaza acest proces.

  • Foloseste propozitii cat mai lizibile si scurte (sub 20 de cuvinte).
  • Evita cuvintele complicate si grele de inteles.
  • Posteaza paragrafe mai mici de 150 de cuvinte.
  • Nu uita titlurile de H1-H6 si cuvintele de legatura.

Demonstreaza Diferenta

Atunci cand te apuci de blogging, trebuie sa sti care este concurenta ta si cum te poti diferentia fata de ei. Pentru a-i depasi, va trebui sa oferi ceva diferit. O metoda usoara este sa incerci sa prezinti temele care te preocupa dintr-o alta perspectiva si cu ajutorul altor elemente. O alta metoda de a te diferentia este aspectul articolelor.

Incearca sa imbini eficiente elemente ca text, imagini, video, enumerari, etc. Astfel, vei evita bucatile solide de text, care nu vor face decat sa iti fugareasca cititorii de pe blog. Luand mici pauze in text printr-o imagine sau un video, vei oferi un design mai aerisit intregului articol.

Cum sa gasesti mesajul de baza al brand-ului tau?

Atunci cand incepi un blog, va trebui sa iti faci o lista nu doar cu cuvintele cheie importante pentru afacerea ta. Dar va trebui sa stabilesti si mesajul pe care doresti sa il transmiti prin brand-ul tau.

1. Ce este unic in produsele sau serviciile oferite de tine?

Unicitatea este cea mai usoara metoda de a iesi in evidenta in fata concurentei tale. Gaseste-ti unicitatea si promoveaz-o!

2. Care sunt valorile pe care le transmiti clientilor tai?

Atunci cand vine vorba de o colaborare de succes, va trebui sa ai anumite valori pe care sa nu le incalci. Clientii tai vor aprecia profesionalismul de care dai dovada, dar si promptitudinea.

3. Care este clientul ideal?

Identificarea clientelei tinta este extrem de importanta pentru orice tip de marketing (online sau offline). Clientii, odata identificati, vor fi mai usor de contactat.

  • Identifica grupa de varsta medie a clientilor targetati.
  • Stabileste sexul si locatia clientilor tai.
  • Realizeaza un research pentru stabilirea nevoilor clientilor.
  • Ofera produse si/sau servicii unice.

4. Care este tinta ta #1 atunci cand vine vorba de site-ul tau web?

Un site web sau blog poate fi construit cu diferite scopuri si asteptari. Odata stabilite aceste scopuri, iti va fi mult mai usor sa construiesti un site web ideal, cu un continut potrivit.

Odata finalizat, site-ul tau web sau blogul tau iti poate aduce trafic, vizite, clienti si vanzari. Stabilirea unei tinte inainte de inceperea proiectului nu doar ca te va ambitiona, dar te va ajuta sa te indrepti catre scopul tau primar.