De ce ai nevoie de campanii SEO si ce rezultate obtii?
O campanie SEO este o strategie pe termen lung dezvoltata pe baza unor metrici concreti si concentrata in primul rand pe cresterea traficului organic al unui site web, prin intermediul motorului de cautare. O agentie SEO, cu ajutorul unei campanii SEO, ajuta la cresterea calitatii si cantitatii de trafic catre site-ul tau, concentrandu-se pe diverse strategii SEO, cum ar fi optimizarea in pagina, analiza SEO, auditul web, crearea de linkuri, cercetarea cuvintelor cheie si multe altele. Campaniile SEO sunt o parte importanta a strategiei de crestere pe termen lung a oricarei companii. Odata ce campania SEO incepe sa dea roade, vei vedea rezultate consistente luni sau chiar ani in sir.
SEO nu inseamna sa inghesui cat mai multe cuvinte cheie pe site-ul web, ci stabileste obiective specifice si obtinerea de rezultate tangibile. Prin urmare, crearea unei campanii SEO care produce rezultate convingatoare necesita o anumita cantitate de cercetare si planificare. Chiar si o campanie SEO bine planificata dureaza cateva luni pentru a vedea rezultate reale. Derularea unei astfel de actiuni cu doar cateva cunostinte in acest domeniu, nu va aduce rezultatele dorite si va duce la o frustrare nesfarsita.
Cei mai importanti 3 factori pentru campanii SEO
Cand vine vorba de planificarea acestui concept, un rol cheie este jucat de multe domenii. Pe langa obiectivul uniform si clar de inteles, urmatoarele trei aspecte sunt esentiale.
Cuvinte cheie. Fara cuvinte cheie, noile pagini nu se vor clasa in locul potrivit. Se utilizeaza solutii precum Planificatorul de cuvinte cheie Google, pentru a verifica in prealabil cat de des sunt cautati termenii individuali in motorul de cautare. Pe baza evaluarilor, se decide apoi care cuvinte cheie sunt cele mai importante pentru campania SEO si ce este important pentru tine.
Continut. Cuvintele cheie recent cercetate sunt baza pentru continut inovator cu valoare adaugata pentru grupul tinta. Ca parte a unei campanii SEO programate, se abordeaza in mod cuprinzator anumite domenii. Cu rabdarea necesara, nu ai neaparat nevoie de un buget mare de publicitate pentru noua ta campanie.
Construirea de legaturi. Cuvintele cheie recent cercetate, sunt baza pentru continut inovator cu valoare adaugata pentru grupul tinta.
Cum difera campaniile SEO de conceptele SEO?
Cu atat de mult vocabular si termeni, multi utilizatori devin rapid confuzi. Un concept clasic inseamna o compilatie specifica si detaliata a masurilor SEO care trebuie implementate pentru site-ul tau.
Un astfel de concept se refera adesea in mod holistic la mai multe zone care iti afecteaza site-ul. Prin urmare, un concept detaliat este cu siguranta de dorit atunci cand se creaza o noua campanie SEO.
Daca, in schimb, te uiti doar la definitia campaniei SEO, acestea sunt masuri coordonate si coerente intr-o anumita fereastra de timp. De exemplu, se poate defini ca publicarea a doua articole noi pe blog pe saptamana, timp de trei luni. Implementarea campaniei este mult mai usoara cu ajutorul ghidurilor create in prealabil pentru noile articole.
Campanii eficiente de marketing pe retelele sociale
Campaniile limitate in timp sunt importante nu numai in domeniul optimizarii SEO pentru motorul de cautare, ci si in publicitatea sociala. Pe platforme precum Facebook si Instagram poti incepe o astfel de campanie, de exemplu sub forma de publicitate. Desigur, o agentie SEO te poate sprijini in astfel de proiecte. Retelele sociale devin, de asemenea, din ce in ce mai importante in legatura cu site-ul tau. Prin urmare, este recomandabil sa incluzi linkuri adecvate de pe site-ul tau catre canalele sociale relevante.
Daca urmaresti obiective specifice pe termen scurt, acestea pot fi definite excelent intr-o campanie SEO limitata in timp. Din acest motiv, o astfel de abordare este utila pentru numeroase companii, pentru a obtine in viitor o pozitie mai buna pentru obtinerea de clienti.
Costurile concrete pentru astfel de actiuni depind intotdeauna de efortul respectiv. Cu cat masurile dorite sunt proiectate pe termen mai lung, cu atat designul va fi mai scump. Cu toate acestea, cele mai mari costuri nu sunt cauzate de planificare, ci de implementarea externa.
Care este momentul optim pentru a desfasura astfel de campanii?
Practic, vrei sa obtii un clasament mai bun cu ajutorul acestei actiuni SEO. Cum arata acestea in termeni concreti depinde de termenul de cautare respectiv. Pentru un clasament pe locul 1 este nevoie urgent de multe nise, dar top 10 este suficient pentru cuvintele cheie foarte frecventate. Momentul optim pentru astfel de actiuni SEO depinde de obicei de obiectiv si de ajustarile dorite. Daca un nou blog poate fi relevant timp de multi ani, atunci obiectivele tehnice sunt cu siguranta pe termen mai scurt. Cel mai bine este sa contactezi din timp echipa de specialistii a unei agentii SEO.
Cu ajutorul unei campanii SEO moderne, iti stabilesti un obiectiv de timp specific pentru implementarea de noi masuri. Acest lucru iti ofera posibilitatea de a elabora noi proiecte si de a le implementa cat mai repede posibil, pe baza unui plan fix. Cu sprijinul unei agentii profesioniste de SEO, iti va fi usor sa definesti obiective clare si sa-ti cresti continuu succesul. O mai buna clasare, mai mult trafic si cresterea ratelor de conversie ale site-ului tau sunt doar cateva obiective posibile ale unei astfel de actiuni SEO.