Tarife Web Design – la ce performanta te poti astepta si pentru ce este necesar un buget?

Tarife Web Design - la ce performanta te poti astepta si pentru ce este necesar un buget?

Tarife Web Design – la ce performanta te poti astepta si pentru ce este necesar un buget?

Ai nevoie de web design pentru ca ai un produs sau un serviciu grozav care asteapta sa fie adus clientilor si pentru ca piata este acolo si toti cei carora le spui despre produsul tau sunt entuziasti si interesati. Poate ca intra pe site-ul tau, dar ce sa vezi? Nimic, deoarece exista timpi lungi de incarcare. Cand pagina este sus, pozele sunt de proasta calitate si ultima stire are trei ani, nu este o conditie prealabila buna pentru a genera o suma decenta de vanzari. Ceea ce compania ta are nevoie urgenta acum, este un nou web design. Dar ce tarife web design exista la o agentie de profil?

Preturi pentru web design – fapte importante de stiut

In mod ciudat, multi antreprenori inca subestimeaza importanta unui site web. Este cartea de vizita a companiei tale. Este adesea primul punct de contact pe care clientul il are cu tine si cu serviciul tau. Daca clientului ii place site-ul tau depinde de designul web, precum si de gradul de utilizare si caracteristicile tehnice. Usurinta in utilizare inseamna cat de bine este structurat site-ul din punct de vedere al continutului si cat de repede pot eu, ca si client, sa obtin informatiile pe care le doresc. Caracteristicile tehnice includ puncte precum integrarea videoclipurilor si functionalitatea magazinului tau online, de exemplu.

Tarife Web Design - la ce performanta te poti astepta si pentru ce este necesar un buget?Studiile intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-uri), inclusiv ale start-up-urilor, au scos la iveala un rezultat inspaimantator: 28% dintre companii nici macar nu au propriul lor site web. Restul de 72% au o prezenta pe internet, dar trebuie optimizata in ceea ce priveste timpii de incarcare, design responsive, actualitate, securitate, optimizare pentru motorul de cautare si multe alte caracteristici.

Exista diferente uriase de tarife web design la diferite agentii?

Este necesar sa-ti pui doua intrebari centrale din timp, daca doresti sa gasesti cel mai bun furnizor de web design la tariful potrivit:

  • In primul rand, de ce am nevoie de fapt de web design?
  • In al doilea rand, cat buget pot sau vreau sa cheltuiesc pentru web design?

Raspunsurile la aceste doua intrebari nu merg intotdeauna impreuna imediat. Uneori, aspiratia si realitatea merg pe drumuri separate. Ideea de a obtine o pagina de pornire cu nenumarate subpagini, toate cele mai noi functii, standarde tehnice si, in mod ideal, un magazin online pentru aproximativ 100 de euro, ar putea fi un buget restrans. In schimb, nu inseamna ca un site web trebuie sa coste intotdeauna o avere.

Prin urmare, este extrem de important sa tratezi intrebarile de mai sus si inca vreo cateva inainte de inceperea proiectului si foarte important, sa raspunzi sincer. Abia atunci vei putea afla care abordare a web designului este potrivita pentru tine si cu ce partener.

Iata doar cateva exemple de intrebari la care trebuie sa raspunzi inainte de cauta tarife web design la o agentie:

  • Cine este grupul meu tinta?
  • Ce vreau sa obtin cu site-ul meu?
  • Ce elemente de meniu au sens?
  • Cum ar trebui sa arate navigarea?
  • Exista vreun videoclip pe care as dori sa-l arat?
  • Vor exista link-uri de social media?
  • Ar trebui sa existe un magazin online?
  • Am nevoie de o zona de conectare?
  • Trebuie inclus un buletin informativ?
  • Am nevoie de o integrare Google Maps impreuna cu un formular de contact?
  • Ar trebui site-ul tradus in diferite limbi?

Mai poti adauga o serie de alte intrebari la aceasta lista. Acest lucru iti arata cat de important este sa faci o comparatie intre diverse preturi pentru acest serviciu. Modificarile care sunt aduse structurii si functionalitatii etc., sunt de obicei asociate cu o munca suplimentara considerabila si, prin urmare, cu costuri.

De ce ai nevoie de texte, fotografii, functii pentru web design?

Pe langa toate punctele vizuale si tehnice, nu trebuie sa uiti de texte. Sunt relevante pentru optimizarea motorului de cautare si deci, pentru clasarea pe Google. Sunt importante si pentru prezentarea externa a companiei tale, indiferent daca este vorba de textul imaginii, descrierea produsului sau postarea pe blog. Gandeste-te daca poti sa scrii singur aceste texte sau daca ai nevoie de un profesionist.

Acelasi lucru este valabil si pentru fotografii, pentru ca, dupa cum se spune, „o imagine spune mai mult decat o mie de cuvinte”. Ai nevoie de imagini de buna calitate sau ai nevoie de o fotografie? O alternativa buna sunt (uneori) imaginile fara drepturi de autor, cum ar fi cele pe care le poti gasi pe Pixabay. Imaginile care urmeaza sa apara pe site-ul tau web trebuie, desigur, sa aiba o dimensiune diferita de imaginile pentru o brosura cu imagini. Daca pui o imagine cu 3 MB pe pagina ta de pornire, aceasta are un impact extrem de negativ asupra timpilor de incarcare si, prin urmare, asupra ratei de respingere a potentialilor clienti. Valorile interioare ale site-ului web sunt tot ceea ce conteaza.

Pe langa aspectele optice, functia joaca un rol important. Principiul calauzitor „forma urmeaza functiei” este adesea mentionat in acest context. Din pacate, acum este folosit aproape inflationist, deoarece provine de fapt din designul si arhitectura produsului si, prin urmare, este usor diluat. Mai exact, este vorba de uzabilitate, SEO si design responsive, pentru ca nu vezi neaparat calitatea unui site web. De aceea, trebuie sa investesti putin timp in cautarea si gasirea partenerului tau si care sa-ti ofere cele mai bune tarife web design.