Cele Mai Usoare Metode De Optimizare SEO

In ziua de azi, un specialist SEO este considerat un supererou digital! Adevarul este ca volumul concurentei in mediul online a crescut enorm in ultimii ani. Iar sa ajunga in prima pagina sau in primele pozitii in motoarele de cautare pare a fi un vis de neatins pentru multe afaceri.

SEO este complex, dar nu!?

Un specialist SEO are tone de cunostinte, atat in legatura cu noile trenduri SEO, programele cele mai eficiente care ajuta procesul de optimizare, si multe altele. Multi cred ca SEO inseamna instalarea plugin-ului de SEO si introducerea metatagurilor (SEO on Page). Dar pana la acest punct se face o analiza detaliata ale cuvintelor cheie si a concurentei. SEO propriu-zis incepe abia dupa stabilirea cuvintelor cheie importante indexarii. Pentru o indexare cat mai rapida, trebuie sa alegeti cuvinte cheie cu cautari multe si o concurenta scazuta. Apoi poate incepe SEO On Page, adica:

  • optimizarea titlurilor si subtitlurilor;
  • optimizarea imaginilor utilizate pe fiecare pagina a site-ului;
  • introducerea titlurilor meta si a metadescrierii;
  • utilizarea cuvintelor cheie in continut;
  • introducerea site-ului in directoare, etc.

Un SEO bine facut iti va aduce profit

Optimizand un site web pentru motoarele de cautare, ii dai sansa sa se indexeze mai repede, si sa aduca vizite. Cu un continut unic, atragator si relevant, aceste vizite se vor converti mult mai usor in vanzari.

Un site bine optimizat, cu multe backlink-uri sau link-uri de referinta de calitate, va avea sansa de a ajunge chiar si pe prima pozitie in cautari dupa anumite cuvinte cheie targetate.

Este bin e sa iei lucrurile in propriile maini?

Din ce in ce mai multe persoane realizeaza importanta optimizarii SEO. Dar multi nu realizeaza complexitatea procesului. Astfel, multi iau lucrurile in propriile maini si evita sa apeleze la un expert SEO.

Dar un expert sau specialist SEO ofera mai mult decat SEO on Page. Acesta ofera o strategie bine elaborata in functie de concurenta si asteptarile fiecarui client. Daca ai o concurenta simpla si mica, atunci o optimizare buna poate fi indeajuns. Dar in cazul unei concruente mai serioasa, va fi mult mai greu. In acest caz strategia va fi mult mai complexa, incluzand:

  • research pentru cele mai efciente cuvinte cheie;
  • crearea unor backlink-uri de calitate;
  • optimizarea intregului continut, etc.